اشتراک‌گذاری جزئیات سفارش در آمازون زمانی می‌تواند مفید باشد که می‌خواهید اطلاعات خرید خود را به شخص دیگری مانند یک دوست، عضو خانواده یا نماینده پشتیبانی مشتری ارائه دهید. آمازون روش های مختلفی را برای به اشتراک گذاشتن جزئیات سفارش ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی اطلاعات لازم را به اشتراک بگذارید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه به اشتراک گذاری جزئیات سفارش در آمازون آورده شده است:

مرحله 1: دسترسی به حساب آمازون خود با دسترسی به حساب آمازون خود شروع کنید. مرورگر وب دلخواه خود را باز کنید و به وب سایت آمازون (www.amazon.com) بروید. با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور مرتبط با حساب کاربری خود وارد شوید.

مرحله ۲: به «سفارش‌های شما» بروید پس از ورود به سیستم، برگه «سفارش‌های شما» را پیدا کنید. می‌توانید این برگه را در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی آمازون پیدا کنید. برای دسترسی به سفارشات اخیر خود روی آن کلیک کنید.

مرحله 3: تعیین محل سفارش در میان سفارشات خود پیمایش کنید تا سفارش خاصی را پیدا کنید که می‌خواهید جزئیات آن را به اشتراک بگذارید. اگر سابقه سفارش طولانی دارید، می‌توانید از نوار جستجو یا گزینه‌های فیلتر برای یافتن سریع سفارش مورد نظر استفاده کنید.

مرحله 4: روی «جزئیات سفارش» کلیک کنید روی دکمه «جزئیات سفارش» در کنار سفارش خاصی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید کلیک کنید. با این کار صفحه جدیدی باز می شود که تمام اطلاعات مربوط به آن سفارش خاص را نمایش می دهد.

مرحله 5: کپی جزئیات سفارش در صفحه جزئیات سفارش، خلاصه ای از سفارش خود را به همراه اطلاعات حمل و نقل، جزئیات پرداخت و موارد دیگر مشاهده خواهید کرد. برای کپی کردن تمام اطلاعات مربوطه، روی دکمه “کپی” واقع در کنار خلاصه سفارش کلیک کنید. با این کار تمام جزئیات در کلیپ بورد شما کپی می شود.

مرحله ۶: اشتراک‌گذاری از طریق ایمیل یا برنامه‌های پیام‌رسانی پس از کپی کردن جزئیات سفارش، می‌توانید آنها را از طریق ایمیل یا برنامه‌های پیام‌رسانی به اشتراک بگذارید. سرویس گیرنده ایمیل یا برنامه پیام رسانی دلخواه خود را باز کنید و یک پیام جدید ایجاد کنید. جزئیات سفارش کپی شده را در متن پیام جای‌گذاری کنید.

مرحله ۷: بررسی و ویرایش قبل از ارسال جزئیات سفارش، اطلاعات را بررسی کنید تا از کامل و دقیق بودن آن اطمینان حاصل کنید. می‌توانید جزئیات غیرضروری را که نمی‌خواهید به اشتراک بگذارید، ویرایش یا حذف کنید.

مرحله 8: ارسال پیام پس از بررسی و ویرایش جزئیات سفارش، پیام را برای گیرنده مورد نظر ارسال کنید. مطمئن شوید که آدرس ایمیل آنها را وارد کرده یا مخاطب آنها را از لیست مخاطبین برنامه پیام‌رسانی خود انتخاب کنید.

این مراحل روند به اشتراک گذاری جزئیات سفارش در آمازون را مشخص می کند. با انجام این مراحل به راحتی می‌توانید در صورت نیاز اطلاعات لازم را در اختیار دیگران قرار دهید.

مراحل و گزینه‌های خاص ممکن است بسته به تنظیمات دستگاه، مرورگر و حساب آمازون شما کمی متفاوت باشد.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...